Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Veel gestelde vragen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan ?
IDEAL ( Via je eigen vertrouwde bankomgeving )
Belfius
Bancontact/Mister Cash
KBC/CBC
Via bankoverschrijving.
Zorgprofessionals betalen "Op rekening" , na goedkeuring creditcheck.
Zodra je betaling bij ons binnen is, start de actuele levertijd.
Al onze tarieven zijn exclusief BTW en verzendkosten. Houd dus rekening met de verzendkosten als het minimum order bedrag niet word gehaald .
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Na je bestelling ontvang je van ons een factuur per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. Je kunt je factuur ook terugvinden in je account.
Wat is de betalingstermijn als ik voor achteraf betalen heb gekozen?
Als je voor de optie achteraf betalen hebt gekozen, dien je de factuur binnen 30 dagen te voldoen.
Mijn betaling is mislukt, wat kan ik doen?
Vervelend! Het beste is om je bestelling opnieuw te plaatsen. Na het afronden van je bestelling ontvang je een orderbevestiging in je mailbox. Heb je deze na 15 minuten nog niet ontvangen? Dan is de bestelling waarschijnlijk niet gelukt. Onze excuses voor het ongemak. Wil je dat we even met je meekijken? Bel dan naar +31(0)33 - 4669 438.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Na je bestelling ontvang je van ons een factuur per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Mijn factuur klopt niet. Wat kan ik doen?
Wat vervelend dat je factuur niet klopt. Neem even contact met ons op, dan lossen we het voor je op en sturen we je direct een nieuwe factuur. Stuur een e-mail naar info@maeso.nl of bel naar +31(0)33 - 4669 438. Ons team staat klaar om te helpen.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug na een retourzending?
Zodra wij je retourzending in originele staat hebben ontvangen, betalen we je binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terug.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Jou retourzending dient vooraf door jou bij ons aangemeld te zijn en dan ontvang je per mail een bevestiging met kenmerk.
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat je het artikel onbeschadigd , ongeopende originele staat retourneert. Wanneer het artikel niet in originele staat bij ons terugkomt, dan kunnen wij de retourzending niet behandeling. De retourkosten zijn in alle gevallen voor de rekening van de klant. Je ontvangt je geld binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terug.
Ik wil een deel van mijn bestelling retourneren. Welke kosten krijg ik terug?
Dan ontvang je het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug. De oorspronkelijke verzendkosten zijn wel voor jouw rekening. Zorg ervoor dat je het artikel in originele staat naar ons terugstuurt. Je ontvangt de terugbetaling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
Wat word er bedoeld met onbeschadigd en in originele verpakking ?
De artikelen zijn niet gebruikt dan wel dat er gebruikssporen aanwezig zijn en/of dat de artikelen in de originele onbeschadigde fabrieksverpakking nog zijn verpakt.
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
We betalen je terug via het betaalmiddel dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling. Bij betalen op rekening storten we het bedrag terug op het bij ons bekende IBAN-rekeningnummer.
Hoe plaats ik een bestelling?
Heb je het product gevonden dat je zocht? Klik dan op ‘in mijn winkelwagen’. Daarna krijg je de keuze om verder te winkelen of om door te gaan naar afrekenen. Kies je voor afrekenen, dan start het bestelproces. Vul je gegevens in en rond de betaling af. Na het bestellen ontvang je een bevestiging per e-mail.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Zodra je bestelling in behandeling is genomen, kunnen we deze niet meer wijzigen.
Hoe verander ik het bezorgadres?
Zolang je bestelling nog niet door ons verzonden is, kun je het bezorgadres nog veranderen. Geef de wijziging zo snel mogelijk door via +31(0)33 - 4669 438, zodat we het op tijd kunnen aanpassen. Is je bestelling al onderweg? Dan kunnen we het bezorgadres helaas niet meer veranderen.
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen via de webshop?
Nee, je hoeft geen account aan te maken om een bestelling bij ons te plaatsen. We vragen wel om gegevens die nodig zijn om je bestelling te verwerken en te verzenden. Wil je wel een account aanmaken? Dat kan heel eenvoudig tijdens het bestelproces.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze in behandeling is genomen.
Kan ik producten bestellen die niet op voorraad zijn?
Ja, dat is mogelijk. Houd hierbij wel rekening met een langere levertijd. De verzending duurt vaak iets langer omdat we het artikel eerst moeten bestellen bij de fabrikant. De geschatte levertijd staat altijd bij het product vermeld in onze webshop.
Het artikel dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wanneer is het weer beschikbaar?
Sommige artikelen moeten we eerst bestellen bij de fabrikant. Hierdoor kan het iets langer duren voordat het product weer op voorraad is.
Kan ik een product bestellen dat jullie niet in het assortiment hebben?
Ja, dat is zeker mogelijk. Neem contact met ons op door te bellen naar +31(0)33 - 4669 438 of door een mailtje te sturen naar info@maeso.nl. Dan kunnen we de mogelijkheden bespreken.
Kan ik als zakelijke klant op rekening bestellen ?
Ja, het is mogelijk om als zakelijke klant op rekening te bestellen. Ja, dat kan. We doen vooraf wel een snelle kredietcheck, waarin we kijken naar de kredietwaardigheid van jouw organisatie. Als deze check positief is, kun je bij ons op rekening betalen.
Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?
Met een zakelijk account profiteer je van diverse voordelen. Als zakelijke klant krijg je toegang tot een dashboard met een overzicht van je bestelgeschiedenis. Zo kun je eerdere bestellingen gemakkelijk terugvinden en producten indien gewenst snel opnieuw bestellen.
Kan ik bestellen zonder btw?
Om in aanmerking te komen om BTW vrij te bestellen moet je buiten NL gevestigd zijn en in bezit zijn van een geldig BTW nr. Na het invullen van je gegevens word er in het bestelproces automatisch rekening gehouden met je BTW nr.
Bieden jullie gratis verzending aan?
Wij bieden gratis verzending voor bestellingen vanaf € 225,-.excl. Bij bestellingen onder €225,- excl. betaal je €20,- aan verzend- en verwerkingskosten.
Kan ik zelf een tijdvak kiezen voor de bezorging van mijn bestelling?
Nee, het is helaas niet mogelijk om zelf een tijdvak te kiezen. We werken samen met DHL en PostNL voor het verzenden van onze bestellingen. Bij deze vervoerders kun je wel zelf bezorgvoorkeuren instellen. Je ontvangt altijd een track & trace code om je bestelling te volgen.
Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling geleverd?
Jouw bestelling wordt geleverd door DHL of PostNL. Kies zelf je favoriete vervoerder bij het afronden van je order.
Wat is de status van mijn bestelling?
In je orderbevestiging vind je een link om de status van je bestelling te bekijken. Zodra jouw bestelling is aangemeld bij de bezorgdienst, ontvang je een track & trace code.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt. Wij kijken graag met je mee en lossen het zo snel mogelijk voor je op. Neem contact met ons op door te bellen naar +31(0)33 - 4669 438, een mailtje te sturen naar info@maeso.nl
Er ontbreekt een deel van mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Het is mogelijk dat sommige artikelen niet op voorraad zijn en daarom worden nageleverd. Je ontvangt deze producten dan op een later moment. Wil je toch meer informatie over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik nu doen?
Wat vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Neem even contact met ons op, dan kijken we met je mee en zoeken we zo snel mogelijk naar een oplossing.
Ik ben niet thuis als mijn pakketje wordt bezorgd. Wat kan ik nu doen?
Wat er met je pakketje gebeurt als je niet thuis bent, hangt af van de bezorgdienst. Wij werken samen met zowel DHL als PostNL voor het verzenden van onze bestellingen.
DHL: Ben je niet thuis als je pakketje wordt bezorgd? Dan probeert DHL je pakketje eerst bij de buren te bezorgen. Lukt dat niet, dan wordt je bestelling naar een DHL-servicepunt gebracht. Je ontvangt updates via je e-mail. Wil je beide opties niet? Wijzig dan via de track & trace link het bezorgmoment of de locatie van de bezorging. Deze optie is beschikbaar vanaf één dag voor de geplande bezorging. Het is ook mogelijk om je bezorgvoorkeuren in te stellen via de DHL-app.
PostNL: Heb je voor de bezorgdienst PostNL gekozen en ben je niet thuis bij de bezorging? Dan bezorgt PostNL het pakket bij de buren of brengt het naar een PostNL-punt als je geen bezorgvoorkeuren hebt ingesteld. Wil je wel bezorgvoorkeuren instellen? Dit kan heel eenvoudig via de PostNL-app of online.
Ik wil niet dat mijn pakketje bij de buren wordt bezorgd als er niemand thuis is. Hoe kan ik dit regelen?
Als je niet wilt dat jouw bestelling bij de buren terechtkomt, probeer dan via de track & trace link het moment of de locatie van de bezorging te wijzigen. Daarnaast kun je je bezorgvoorkeuren instellen in de DHL- of PostNL-app. Zo voorkom je dat het pakketje bij de buren wordt bezorgd als je dit niet prettig vindt.
Wat gebeurt er als mijn bezorging vertraagd is?
Dat is natuurlijk vervelend. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Soms loopt je bestelling vertraging op bij de vervoerder. Houd de track & trace in de gaten om de status van je bestelling te volgen. Duurt het te lang of heb je vragen over de status van je bestelling? Neem dan contact op met de bezorgdienst.