Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Veel gestelde vragen
Hoe kan ik bij jullie bestellen ?
Je kunt bij ons via verschillende mogelijkheden bestellen :
- Telefonisch
- Per mail
- Via de website
Moet ik een account aanmaken ?
Je hoeft geen account aan te maken maar wil je je bestelgeschiedenis willen inzien , sneller en makkelijker willen bestellen, op rekening bestellen etc. dan raden wij je aan om een account aan te maken.
Bestelling annuleren of wijzigen
Zodra de bestelling in het bestelproces is kan deze niet meer gewijzigd worden.
Btw-vrij bestellen ?
Om in aanmerking te komen om BTW vrij te bestellen moet je buiten NL gevestigd zijn en in bezit zijn van een geldig BTW nr. Na het invullen van je gegevens word er in het bestelproces automatisch rekening gehouden met je BTW nr.
Verzend & handlingskosten
Wat zijn de verzendkosten ? Wij hanteren een franco bedrag van 225,- euro excl. binnen Nederland , exclusief de Waddeneilanden, daaronder betaal je een bedrag van 20,- euro excl.
Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland ?
Wij gaan uit van van "Fair Use " principe d.w.z. transportkosten worden rechtsreeks doorberekend dit is afhankelijk van met welke transporteur de bestelling word verzonden en waar het naartoe moet worden verzonden. Heb je vragen ? neem contact met ons op.
Wat gebeurt er als ik producten bestel met een verschillende levertijd ?
Wanneer je producten besteld met een verschillende levertijd dan word je bestelling opgesplitst zodra het artikel weer voorradig is word het desbetreffende artikel nagestuurd.
Levering via pakketpost
Wij leveren onze pakketten via PostNL en / of DHL. Je bestelling word eenmaal bij het opgegeven adres aangeboden helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Wanneer je niet aanwezig bent zal de bezorger proberen het pakket bij de buren aan te bieden. Lukt dat ( ook ) niet dan gaat het pakket naar een afhaalpunt waar je het binnen 7 dagen kunt afhalen. Haal je het pakket niet ( tijdig ) op dan zal het retour worden gestuurd en dan zijn wij genoodzaakt verzendkosten in rekening te brengen dit zal dan worden verrekend met je bestelling.
Hoe kan ik klant worden bij MAESO ?
Wij verwelkomen graag nieuwe klanten , maar je dient wel ingeschreven te staan bij de Kamer Van Koophandel.
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan ?
Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan :
- IDEAL ( Via uw eigen vertrouwde bankomgeving )
- Belfius
- Bancontact/Mister Cash
- KBC/CBC
- Via bankoverschrijving.
- Zorgprofessionals betalen "Op rekening" , na goedkeuring creditcheck.