Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Retourneren
Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over retourneren.
Staat jouw vraag er niet bij of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op via info@maeso.nl.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug na een retourzending?
Zodra wij je retourzending in originele staat hebben ontvangen, betalen we je binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terug.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Jou retourzending dient vooraf door jou bij ons aangemeld te zijn en dan ontvang je per mail een bevestiging met kenmerk.
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat je het artikel onbeschadigd , ongeopende originele staat retourneert. Wanneer het artikel niet in originele staat bij ons terugkomt, dan kunnen wij de retourzending niet behandeling. De retourkosten zijn in alle gevallen voor de rekening van de klant. Je ontvangt je geld binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terug.
Ik wil een deel van mijn bestelling retourneren. Welke kosten krijg ik terug?
Dan ontvang je het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug. De oorspronkelijke verzendkosten zijn wel voor jouw rekening. Zorg ervoor dat je het artikel in originele staat naar ons terugstuurt. Je ontvangt de terugbetaling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
Wat word er bedoeld met onbeschadigd en in originele verpakking ?
De artikelen zijn niet gebruikt dan wel dat er gebruikssporen aanwezig zijn en/of dat de artikelen in de originele onbeschadigde fabrieksverpakking nog zijn verpakt.
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
We betalen je terug via het betaalmiddel dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling. Bij betalen op rekening storten we het bedrag terug op het bij ons bekende IBAN-rekeningnummer.