Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Bezorgen
Wij helpen je graag verder met je vragen. Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen over bezorgen.
Staat jouw vraag er niet bij of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op via info@maeso.nl.

Bieden jullie gratis verzending aan?
Wij bieden gratis verzending voor bestellingen vanaf € 225,-.excl. Bij bestellingen onder €225,- excl. betaal je €20,- aan verzend- en verwerkingskosten.
Kan ik zelf een tijdvak kiezen voor de bezorging van mijn bestelling?
Nee, het is helaas niet mogelijk om zelf een tijdvak te kiezen. We werken samen met DHL en PostNL voor het verzenden van onze bestellingen. Bij deze vervoerders kun je wel zelf bezorgvoorkeuren instellen. Je ontvangt altijd een track & trace code om je bestelling te volgen.
Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling geleverd?
Jouw bestelling wordt geleverd door DHL of PostNL. Kies zelf je favoriete vervoerder bij het afronden van je order.
Wat is de status van mijn bestelling?
In je orderbevestiging vind je een link om de status van je bestelling te bekijken. Zodra jouw bestelling is aangemeld bij de bezorgdienst, ontvang je een track & trace code.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt. Wij kijken graag met je mee en lossen het zo snel mogelijk voor je op. Neem contact met ons op door te bellen naar +31(0)33 - 4669 438, een mailtje te sturen naar info@maeso.nl
Er ontbreekt een deel van mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Het is mogelijk dat sommige artikelen niet op voorraad zijn en daarom worden nageleverd. Je ontvangt deze producten dan op een later moment. Wil je toch meer informatie over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik nu doen?
Wat vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Neem even contact met ons op, dan kijken we met je mee en zoeken we zo snel mogelijk naar een oplossing.
Ik ben niet thuis als mijn pakketje wordt bezorgd. Wat kan ik nu doen?
Wat er met je pakketje gebeurt als je niet thuis bent, hangt af van de bezorgdienst. Wij werken samen met zowel DHL als PostNL voor het verzenden van onze bestellingen.
DHL: Ben je niet thuis als je pakketje wordt bezorgd? Dan probeert DHL je pakketje eerst bij de buren te bezorgen. Lukt dat niet, dan wordt je bestelling naar een DHL-servicepunt gebracht. Je ontvangt updates via je e-mail. Wil je beide opties niet? Wijzig dan via de track & trace link het bezorgmoment of de locatie van de bezorging. Deze optie is beschikbaar vanaf één dag voor de geplande bezorging. Het is ook mogelijk om je bezorgvoorkeuren in te stellen via de DHL-app.
PostNL: Heb je voor de bezorgdienst PostNL gekozen en ben je niet thuis bij de bezorging? Dan bezorgt PostNL het pakket bij de buren of brengt het naar een PostNL-punt als je geen bezorgvoorkeuren hebt ingesteld. Wil je wel bezorgvoorkeuren instellen? Dit kan heel eenvoudig via de PostNL-app of online.
Ik wil niet dat mijn pakketje bij de buren wordt bezorgd als er niemand thuis is. Hoe kan ik dit regelen?
Als je niet wilt dat jouw bestelling bij de buren terechtkomt, probeer dan via de track & trace link het moment of de locatie van de bezorging te wijzigen. Daarnaast kun je je bezorgvoorkeuren instellen in de DHL- of PostNL-app. Zo voorkom je dat het pakketje bij de buren wordt bezorgd als je dit niet prettig vindt.
Wat gebeurt er als mijn bezorging vertraagd is?
Dat is natuurlijk vervelend. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Soms loopt je bestelling vertraging op bij de vervoerder. Houd de track & trace in de gaten om de status van je bestelling te volgen. Duurt het te lang of heb je vragen over de status van je bestelling? Neem dan contact op met de bezorgdienst.