Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Bestellen
Een bestelling plaatsen, aanpassen of annuleren.

Hoe plaats ik een bestelling?
Heb je het product gevonden dat je zocht? Klik dan op ‘in mijn winkelwagen’. Daarna krijg je de keuze om verder te winkelen of om door te gaan naar afrekenen. Kies je voor afrekenen, dan start het bestelproces. Vul je gegevens in en rond de betaling af. Na het bestellen ontvang je een bevestiging per e-mail.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Zodra je bestelling in behandeling is genomen, kunnen we deze niet meer wijzigen.
Hoe verander ik het bezorgadres?
Zolang je bestelling nog niet door ons verzonden is, kun je het bezorgadres nog veranderen. Geef de wijziging zo snel mogelijk door via +31(0)33 - 4669 438, zodat we het op tijd kunnen aanpassen. Is je bestelling al onderweg? Dan kunnen we het bezorgadres helaas niet meer veranderen.
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen via de webshop?
Nee, je hoeft geen account aan te maken om een bestelling bij ons te plaatsen. We vragen wel om gegevens die nodig zijn om je bestelling te verwerken en te verzenden. Wil je wel een account aanmaken? Dat kan heel eenvoudig tijdens het bestelproces.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze in behandeling is genomen.
Kan ik producten bestellen die niet op voorraad zijn?
Ja, dat is mogelijk. Houd hierbij wel rekening met een langere levertijd. De verzending duurt vaak iets langer omdat we het artikel eerst moeten bestellen bij de fabrikant. De geschatte levertijd staat altijd bij het product vermeld in onze webshop.
Het artikel dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wanneer is het weer beschikbaar?
Sommige artikelen moeten we eerst bestellen bij de fabrikant. Hierdoor kan het iets langer duren voordat het product weer op voorraad is.
Kan ik een product bestellen dat jullie niet in het assortiment hebben?
Ja, dat is zeker mogelijk. Neem contact met ons op door te bellen naar +31(0)33 - 4669 438 of door een mailtje te sturen naar info@maeso.nl. Dan kunnen we de mogelijkheden bespreken.
Kan ik als zakelijke klant op rekening bestellen ?
Ja, het is mogelijk om als zakelijke klant op rekening te bestellen. Ja, dat kan. We doen vooraf wel een snelle kredietcheck, waarin we kijken naar de kredietwaardigheid van jouw organisatie. Als deze check positief is, kun je bij ons op rekening betalen.
Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?
Met een zakelijk account profiteer je van diverse voordelen. Als zakelijke klant krijg je toegang tot een dashboard met een overzicht van je bestelgeschiedenis. Zo kun je eerdere bestellingen gemakkelijk terugvinden en producten indien gewenst snel opnieuw bestellen.
Kan ik bestellen zonder btw?
Om in aanmerking te komen om BTW vrij te bestellen moet je buiten NL gevestigd zijn en in bezit zijn van een geldig BTW nr. Na het invullen van je gegevens word er in het bestelproces automatisch rekening gehouden met je BTW nr.